دیدنیهای معروف در استانبول
نوشته شده توسط : ادمین

دیدنیهای معروف در استانبول

 

 

سواحل شنی شیله استانبول در فاصله 70 کیلومتری منطقه اوسکودار قرار داشته و به دلیل وجود هتل و رستورانهای زیبا موجود در خود از نقطه نظر تفریحی در ردیف یکی از زیباترین مناطق حومه شهر استانبول قرار گرفته است. این سواحل یکی اززیباترین و دل انگیزترین سواحل استانبول به شمارمی رود که گردشگران تور استانبول بسیاری سالانه از آن دیدن می کنند و به تفریح و استراحت می پردازند.پارچه کتان شیله (شیله بزی)ازجمله مصنوعات معروف استانبول به شمار می آید که نامش را ازاین ساحل گرفته است.در تور استانبول 95 حتما به این ساحل بروید.

 

 

 

 

 

موزه کارخانه راحمی کوچ استانبول (Rahmi Kuch Factory Museum in Istanbul) یکی از موزه های معروف این شهر است که در محله هاسکوی استانبول قرار گرفته و تاریخ آن مربوط به دوره عثمانیها می باشد.از این مکان در گذشته با نام لنگرخانه نیز یاد می شده است.علت نامگذاری این مکان با این نام، وجود دست ساخته های آهنی و استیلی است که در این موزه در تور استانبول بهار 95  دیده می شود. در حال حاضر در این موزه پیشرفت صنعتی وجود دارد از گذشته تا به حال به شکل مناسبی در معرض دید بازدیدکنندگان تور استانبول قرار گرفته است.

 

 

منطقه  فیندیک زاده استانبول نیز بعد از تقسیم جزو مناطق توریستی استانبول محسوب می شود.در این منطقه مراکزخرید فراوان، رستورانها و کافه تریاهای متعدد وجود دارد که تا دیر وقت باز هستند و می توانید در تور استانبول از قدم زدن و خرید لذت ببرید.در این منطقه منازل مسکونی بیشتر از هتل ها می باشند و   تعداد هتل ها به اندازه منطقه  تقسیم نیست . دسترسی  به مترو  و سرویس حمل و نقل شهری برای گردشگران تور استانبول تعطیلات بهار 95 بسیار راحت می باشد .

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای معروف در استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: